El Pep, amb Xylem i EarthEcho en el Dia Mundial de l’Aigua

Amb motiu del Dia Mundial de l’Aigua, la Fundació Guardiola Sala ha participat en un acte solidari conjunt al CosmoCaixa, a la ciutat de Barcelona, amb els seus col·laboradors Xylem Water Solutions i la ONG EarthEcho International. El Pep Guardiola ha estat el màxim representant de la Fundació a l’esdeveniment, en el que també hi han estat presents Patrick Decker, President i CEO de Xylem, i Philippe Costeau, fundador de EarthEcho International i nét de l’inesborrable Jacques Costeau.

Durant tot el matí, els estudiants de diversos col·legis de Catalunya han participat en diferents activitats educatives relacionades amb la salut dels recursos hídrics locals, que han inclòs proves de qualitat de l’aigua, mostres de sostenibilitat i consells sobre la conservació de l’aigua de la zona.

En la seva intervenció final davant tots els alumnes i professors, Pep Guardiola ha explicat les raons que l’han portat a ell i els seus tres germans a crear una fundació per ajudar les famílies més desfavorides a través de l’esport, així com a col·laborar amb Xylem i EarthEcho.