Àlex Roca dona una classe magistral als joves residents de La Masia del Barça

L’atleta ha repassat la seva vida des de que va patir la paràlisis cerebral fins els darrers èxits esportius

Àlex Roca, atleta de la Fundació Guardiola Sala, ha impartit una classe magistral, tota una lliçó de vida, a tots els joves esportistes que viuen a la residència del FC Barcelona, La Masia.

Àlex, acompanyat de la seva parella Mari Carme, ha fet un repàs de tota la seva vida, des de la paràlisi cerebral que va patir sis mesos després de néixer fins els seus darrers èxits esportius, com la Titan Desert. I, molt proper en tot moment de manera molt propera, ha regalat una sèrie de consells als nens per superar els moments més difícils que els poden esperar en l’esport, com lesions i suplències.

La xerrada ha estat un èxit i al final tots els assistents s’han volgut fotografiar amb l’Àlex. En acabar l’acte, el Xavi Martín, director de La Masia, ha regalat a l’Àlex una camiseta commemorativa dels 40 anys de la residència.

Altres notícies

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy