Pep Guardiola participa activament a l’Open Day de la Fundació Johan Cruyff

El tècnic va compartir la jornada amb els joves discapacitats que practiquen esport gràcies a la fundació

Més de 800 nois i noies es van aplegar a les instal·lacions esportives de la Mar Bella, a Barcelona, per celebrar l’Open Day de la Fundació Johan Cruyff, que des de fa 14 anys destina tots els seus esforços perquè els joves discapacitats puguin practicar esport en les millors condicions.

Pep Guardiola hi va assistir i va participar activament competint amb els nanos de la Fundació en diferents esports, no només futbol, sinó també d’altres com bàsket o hoquei en cadira de rodes. Al final de la jornada, el tècnic va ser un dels qui va entregar les medalles a tots els participants.

Abans de l’inici de la jornada esportiva, la Fundació Johan Cruyff va presentar els seus patrons, entre els que figuren, al marge del Pep, l’ex futbolista Carles Puyol, l’ex president del FC Barcelona Joan Laporta, l’empresari Jaume Roures i el president de la Fundació Damm Ramon Agenjo.