Pep Guardiola inaugura un nou Cruyff Court a Els Hostalets de Pierola

L’entrenador ha participat juntament amb Susila Cruyff a la posada de llarg del camp 260 de la Fundació

Pep Guardiola ha inaugurat un nou Cruyff Court a la localitat catalana d’Els Hostalets de Pierola, la instal·lació esportiva número 260 de la Fundació Cruyff a tot el món.

El tècnic del Manchester City, que ha fet d’amfitrió de la posada de llarg del camp juntament amb Susila Cruyff, ha assegurat que “la pista està en un lloc preciós, ideal per jugar-hi” i ha felicitat a la Fundació Cruyff per la seva iniciativa. Susila, per la seva banda, ha comentat que “El meu pare estaria molt content de veure al Pep inaugurant aquest camp”.

El Pep, que ha compartit una estona amb els nens del poble, ha explicat que “la meva vida sense el futbol hauria estat diferent, hauria estudiat. Però m’agradava molt i vaig tenir la sort de creuar-me amb gent com el pare de la Susila que m’han fet arribar fins aquí”.

Altres notícies
21/06/2023 Torroella de Montgrí (Girona)

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy