La Fundació col·labora amb el 10è Partnership Trophy de Salvation Army

Una vegada més, la Fundació Guardiola Sala va col·laborar activament en el Partnership Trophy, torneig anual organitzat per la divisió del Regne Unit de The Salvation Army, una entitat solidària a nivell mundial, i en el que participen persones sense sostre de les 80 cases d’acollida (‘Lifehouses’) que l’associació té per tot el país.

La Fundació, representada en viu a l’esdeveniment per Pere Guardiola i Laura Guerra, va contribuir aportant tot el material del ‘welcome bag’, samarretes de fútbol i ampolles d’aigua reutilitzables Puma, desodorants i bosses de te, així com les pilotes oficials Puma amb les que es va disputar el torneig.

La Fundació també va possibilitar la presència al campionat de Juan Mata, estrella del Manchester United, que va estar molt amable amb tots els participants, amb qui es va fotografiar i xerrar, al marge de veure els partits. Qui també va fer costat a les persones sense sostre és Paul Merson, llegenda de l’Arsenal, que en una interessant conferencia els va explicar els seus problemes d’addicció a l’alcohol en els seus inicis com a futbolista.

El Partnership Trophy, que celebrava la seva desena edició, va ser tot un èxit i finalment l’equip guanyador va ser el de la casa d’acollida Wallace of Campsie, de Glasgow.

Altres notícies
21/06/2023 Torroella de Montgrí (Girona)

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy

info@guardiolasala.org