La família Guardiola participa a la Milla de Sarrià

El president de la Fundació Guardiola Sala, Pere Guardiola, i els patrons Olga Guardiola i Laura Guerra, així com familiars directes i col·laboradors de la fundació, han participat un any més a Barcelona a la prova ‘Correm junts’, coneguda popularment com Milla de Sarrià i que aquest any ha celebrat la seva onzena edició.

La Milla de Sarrià és una cursa inclusiva i solidària per a totes les ara categories, des de les promeses fins els veterans, i en la que els atletes discapacitats són els grans protagonistes, participant acompanyats d’esportistes i persones rellevants de la societat barcelonesa, como l’ex alcalde Xavier Trias.

La Fundació Guardiola Sala ha col·laborat un any més en un esdeveniment esportiu en que les persones amb discapacitat estan plenament integrades i en que la recaptació va destinada als projectes que lidera la Fundació Aspasim, que des de fa més de 80 anys es dedica a potenciar el benestar i la integració a la societat de persones amb discapacitat intel·lectual greu.

Al marge de participar en les diferents curses i d’aportar diferents obsequis pels assistents, el president de la Fundació Guardiola Sala, Pere Guardiola, ha estat present en l’entrega de premis als guanyadors.