Els patrons participen a la cursa solidària ‘Correm junts’

Els germans Francesca, Olga i Pere Guardiola, la Cristina Serra i la Laura Guerra, tots ells patrons de la Fundació Guardiola Sala, així com alguns dels seus fills, han participat aquest diumenge en la desena edició de la cursa ‘Correm junts’, coneguda també popularment com la Milla de Sarrià, una cursa inclusiva i solidària per totes les categories, des dels prebenjamins fins els veterans, i en la que els atletes discapacitats són els gran protagonistes.

La Fundació Guardiola Sala ha volgut estar al costat d’una cursa en que les persones amb discapacitat estan plenament integrades i en que la recaptació va destinada als projectes que lidera la Fundació Aspasim, que des de fa més de 80 anys es dedica a potenciar el benestar i la integració a la societat de persones amb discapacitat intel·lectual greu.

Al marge de la participació en la cursa i l’aportació de regals pels corredors, el president de la Fundació Guardiola Sala, el Pere Guardiola, ha estat present en l’entrega de premis als guanyadors.

Altres notícies
21/06/2023 Torroella de Montgrí (Girona)

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy