Comença el Water Challenge Catalunya amb Xylem i EarthEcho International

Pep Guardiola, Pere Guardiola i Laura Guerra van ser els tres representants del Patronat de la Fundació Guardiola Sala en el primer dels esdeveniments del Water Challenge Catalunya, amb els que la Fundació, juntament amb Xylem, empresa líder mundial en l’optimització de l’aigua, i la ONG EarthEcho International, volen animar als estudiants a afrontar els reptes de l’aigua per tal de construir un futur més sostenible.

“No és cap secret que Catalunya està experimentant dificultats en relació a l’aigua pel canvi climàtic i altres factors. És per això que l’educació pot esdevenir un aspecte diferencial per millorar la situació actual en el futur”, comentà Pep Guardiola durant l’acte amb Joseph Vesey, vicepresident de Xylem, i Philippe Cousteau, fundador de EarthEcho International.

El programa Water Challenge Catalunya aportarà eines i materials a les escoles i els seus professors per a què els joves aprenguin a detectar i solucionar els problemes globals relacionats amb l’aigua. El primer acte va tenir lloc al Casal d’Infants del Raval amb la presència d’una vintena de nens i nenes.