Carles Puyol, un visitant de luxe al 2n Pep Summer Camp

Al marge de la lògica presencia del Pep Guardiola al campus de futbol d’estiu que organitza a Rialp, a la província de Lleida, els nens i nenes que hi van participar van poder gaudir també d’una jornada amb un dels millors defenses de la historia del futbol, el Carles Puyol, guanyador de 6 Lligues i 3 Champions amb el FC Barcelona i 1 Mundial i 1 Eurocopa amb la selecció espanyola.

L’ex futbolista de La Pobla de Segur, localitat propera a Rialp, es va fotografiar amb tots els participants i va entrenar amb ells, compartint ‘rondos’ i exercicis de conservació de pilota, fent de defensa en accions de 1 contra 1 i demostrant que també hauria pogut ser un magnífic porter.

En les dues setmanes de Campus, també van tenir lloc a les instal·lacions de l’Hotel Condes del Pallars dues xerrades molt interessants. Per una banda, del Jaume Vilella, general manager del Barça en cadira de rodes, i dels jugadors Fernando Valderrama i Rafa Benítez, conseqüència de la col·laboració entre l’Escola Afa i la Fundació Guardiola Sala. I per altra, de l’Eduardo Torras, president de Sports2live, a qui també ajudarà la Fundació, i el Youssef, un jove marroquí que va explicar als nens i nenes la seva història de superació des de que va arribar a Catalunya des del Marroc.

Altres notícies

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy