‘Cap nen/a sense nedar’, nou projecte de la Fundació a Manresa

La Fundació Guardiola Sala s’ha unit al Club Natació Manresa i a la Creu Roja per dur a terme el projecte ‘Cap nen/a sense nedar’, un programa esportiu i social que permetrà ensenyar a nedar a una quarantena de nens i nenes entre 3 i 12 anys d’entorns amb pocs recursos de la comarca del Bages, del Centre Obert del Casal-Ot. Aquest projecte, que s’inspira en el ‘Cap nen sense joguina’ de la Creu Roja, estarà finançat per la Fundació Guardiola Sala i possibilitarà que els esports de piscina deixin de ser un luxe per les famílies més desfavorides.

El programa ha estat presentat amb l’assistència dels presidents del Club Natació Manresa, Montserrat Gomáriz; de Creu Roja Manresa, Ferran Sarrió; i de la Fundació Guardiola Sala, Pere Guardiola, així com també del millor jugador de la història del waterpolo, Manel Estiarte, i del seu germà Albert, que també són patrons de la Fundació Guardiola Sala. Curiosament, l’acte ha tingut lloc a les piscines municipals de Manresa que porten el seu nom, Manel Estiarte Duocastella, des de 2020.

El Pere Guardiola ha destacat que aquest programa “és una eina de socialització molt important” i el Manel Estiarte la importància d’esports com la natació i el waterpolo, que “aporten en una edat primerenca una disciplina i responsabilitat que ajuden a la formació com adults”.

Altres notícies

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy