Stones sorprèn 300 futbolistes sense sostre

John Stones ha estat la principal atracció de la nova edició del Partnership Trophy, el torneig de futbol benèfic protagonitzat per persones sense sostre organitzat per The Salvation Army amb la col·laboració de la Fundació Guardiola Sala. Amb la seva presència, el defensa del Manchester City i la selecció anglesa ha sorprès els 300 participants de 28 equips de diferents cases d’acollida de The Salvation Army, com en anteriors edicions ho van fer Pep Guardiola i Erik ten Hag, entrenadors del City i l’United respectivament. Stones va dedicar unes paraules d’ànim als presents i va signar autògrafs i va posar amb tots ells en una fotografia de record.

El llegendari porter Peter Shilton, el futbolista amb més internacionalitats amb la selecció anglesa, també va visitar els participants i va admetre que ha perdut molts diners per culpa de les seves addiccions durant 45 anys, que va mantenir en secret fins que va conèixer la seva nova dona al 2016. Els patrons Manel Estiarte, que va acompanyar Stones, i Laura Guerra van ser els representants de la Fundació Guardiola Sala, que, entre d’altres productes, va aportar una samarreta, una gorra i una ampolla reutilitzable per cada participant i les pilotes Puma amb les que es va disputar el torneig.

Altres notícies
21/06/2023 Torroella de Montgrí (Girona)

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy

info@guardiolasala.org