Pep Guardiola dona un milió d’euros per lluitar contra els efectes del Covid-19

Pep Guardiola i la seva família estan patint en primera persona, com moltes persones i famílies a tot el món, els efectes de la pandèmia del Covid-19 i ha decidit donar un pas al davant.

L’entrenador del Manchester City ha donat un milió d’euros per a la lluita contra el coronavirus per tal d’ajudar en la situació d’emergència sanitària en la que es troba en aquests moments la societat, després de les brutals conseqüències del Covid-19.

La xifra donada pel tècnic català a la Fundació Àngel Soler Daniel, entitat que gestiona el Col·legi de Metges de Barcelona, servirà d’ajuda per a la compra de material i d’equipament sanitari per combatre la malaltia davant la creixent demana de la població que en requereix.

Fa uns dies, d’altra banda, la família Guardiola ja va realitzar una altra donació per l’assaig clínic de la vacuna liderat pel Bonaventura Clotet i l’epidemiòleg Oriol Mitjà.