La Fundació beca 83 nens i nenes del Casal d’Infants del Raval

La Fundació Guardiola Sala donarà els beneficis de la primera edició del Pep Summer Camp al Casal d’Infants del Raval, permetent així que 83 nens i nenes en situació difícil puguin gaudir de les seves colònies d’estiu de manera gratuïta

(text) La primera col·laboració entre la Fundació Guardiola Sala i el Casal d’Infants del Raval ja és un fet. El Patronat de la Fundació ha decidit per unanimitat destinar els beneficis de la primera edició del Pep Summer Camp, que s’ha dut a terme a Rialp les dues primeres setmanes de juliol, al programa d’estiu del Casal d’Infants del Raval, permetent així que 83 nens i nenes que es troben en una situació econòmica desfavorida puguin gaudir de les seves colònies d’estiu de manera gratuïta, durant els mesos de juliol i agost.

La Fundació Guardiola Sala contribueix així a la campanya iniciada pel Casal d’Infants del Raval que té per lema ‘Necessitem un gran estiu’. “En el darrer any moltes famílies han perdut la seva font d’ingressos i s’han trobat en una situació de vulnerabilitat límit. Els seus fills han estat els primers en patir les conseqüències i ara és clau que puguin gaudir d’un gran estiu per desconnectar, reforçar el que han après durant el curs escolar i agafar aire”, assegura la Rosa Balaguer, directora general de l’entitat.

Al marge de les beques econòmiques, Pep Guardiola ha volgut enviar un missatge en forma de vídeo a les seves xarxes socials per conscienciar a la gent de la importància d’enviar un donatiu al Casal d’Infants per fer possible que tots els nens i nenes puguin anar de colònies aquest estiu.

Altres notícies
21/06/2023 Torroella de Montgrí (Girona)

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy

info@guardiolasala.org