Iniciatives

Pàgina web
Fundació Aspasim

La Fundació Guardiola Sala, al costat de la Fundació Aspasim

Amb la participació de cinc dels nostres patrons i l’aportació de regals a la cursa solidària i inclusiva ‘Correm junts’, coneguda popularment com a Milla de Sarrià, ha començat la col·laboració de la Fundació Guardiola Sala amb la Fundació Aspasim, destinatària de la recaptació de la cursa.

La Fundació Aspasim és una associació sense ànim de lucre que fa més de 80 anys, concretament des de l’any 1938, que es dedica a potenciar el benestar i la integració a la societat de persones amb discapacitat intel·lectual greu a través de projectes educatius, ocupacionals, d’habitatge, de salut i d’oci.

La Fundació Aspasim, que va rebre el Premi Nacional d’Educació el 2006 i la Creu de Sant Jordi el 2015, compte amb 10 pisos a Barcelona on conviuen persones amb discapacitat mental greu, centres ocupacionals i un col·legi a Vallvidrera que s’ha convertit en una referencia en l’ensenyament de nens amb necessitats educatives especials.