Iniciatives

La Fundació Guardiola Sala dona suport a les accions esportives del Casal d’Infants

Les dues associacions han arribat a un acord per col·laborar en la lluita contra la desigualtat entre els joves.
Pàgina web
casaldelsinfants.org

El principal objectiu, al marge d’ajudar a augmentar i generar més recursos i potenciar la visibilitat del Casal, és millorar les condicions dels seus equips esportius

La Fundació Guardiola Sala col·laborarà de forma estable en els propers anys amb el Casal d’Infants del Raval i Salt amb l’objectiu d’ajudar a generar nous recursos, potenciar la visibilitat de l’entitat i millorar les condicions de joc dels seus equips esportius.

La Fundació donarà suport fonamentalment en l’àrea esportiva, aportant entrenadors i monitors que la família Guardiola Sala ha considerat idonis per transmetre els seus coneixements i la seva passió als joves del casal, així com convidant esportistes de reconegut prestigi a compartir les seves experiències amb ells.

Així mateix, es dissenyaran accions comunicatives estratègiques per donar a conèixer la impagable tasca del Casal d’Infants del Raval, que des de fa gairebé quatre dècades lluita per aconseguir una societat més justa i responsable i recolza els nens i joves amb risc d’exclusió social de la ciutat de Barcelona, acompanyant-los i ensenyant-los perquè puguin apendre a fer camí per gaudir d’una vida digna.