Cursa Montilivi

La Cursa Montilivi és popular, benèfica per una ONG de Girona i destaca pel seu circuit, començant i acabant a l’estadi i passant pels llocs més emblemàtics de la ciutat

La Cursa Montilivi és el tercer esdeveniment esportiu creat per la Fundació Guardiola Sala per tal de recaptar fons per les famílies més desfavorides i amb risc d’exclusió social.

La primera edició es va celebrar el diumenge 27 de novembre amb un notable èxit de participació, ja que van ser 800 els participants que van recórrer un circuit magnífic, alternant asfalt i terra, que comença i acaba a l’estadi de futbol del Girona FC i visita els llocs més emblemàtics de la ciutat.

La Fundació Guardiola Sala organitza la cursa amb l’estreta col·laboració de l’Ajuntament de Girona i el Girona FC i amb el patrocini de la Fundació La Caixa, que també aporta l’impagable suport del seu voluntariat.

La recaptació de la cursa es destina a una ONG de la província de Girona. La primera beneficiària va ser el Casal d’Infants de Salt.