Erik ten Hag visita el Partnership Trophy a Manchester

Un any més, la Fundació Guardiola Sala donà suport al Partnership Trophy, el torneig anual de futbol organitzat per The Salvation Army per persones sense llar i refugiats. La Fundació Guardiola Sala va possibilitar la presència de l’entrenador del Manchester United, Erik ten Hag, així com aconseguir les pilotes oficials del torneig (Puma) i regals pels participants.

Erik ten Hag no va ser la única llegenda present a l’esdeveniment celebrat a Manchester. També hi va anar l’ex capità i seleccionador anglès Terry Butcher, mentre que la Fundació va estar representada per dos dels seus patrons, el Pere Guardiola i la seva muller, Laura Guerra. Al torneig hi van participar 20 equips de tots els centres de Salvation Army al Regne Unit.

“L’organització fa una gran tasca ajudant les persones sense llar a reconstruir les seves vides. Aquest és un problema important a Manchester i en qualsevol cosa que jo pugui ajudar perquè la gent prengui consciència del problema, allà hi seré”, comentà Ten Hag. Per la seva banda, Terry Butcher afegí que “aquest torneig és la millor manera de fomentar un bon esperit esportiu i un bon comportament, tot i que el més prioritari és que gaudeixin. La manera com els jugadors se superen és la millor demostració del seu compromís per fer totes les coses el millor que poden”.