El projecte ‘Cap nen sense nedar’ continúa i creix

La Fundació Guardiola Sala ha ampliat pel proper curs el seu projecte ‘Cap nen sense nedar’, en col·laboració amb el Club Natació Manresa i la Creu Roja de Bages, que va arrencar fa un any amb una quarentena de nens i nenes entre 3 i 12 anys d’entorns amb pocs recursos de la comarca. A més, aquest projecte s’ampliarà amb vint joves adolescents del programa Joves Nucli Antic (JNA).

L’acord d’ampliació d’aquest conveni ha estat presentat a les piscines Manel Estiarte Duocastella per la presidenta del CN Manresa, Montserrat Gomáriz, la coordinadora de la Creu Roja al Bages, Olga Macías, i el president de la Fundació Guardiola Sala, Pere Guardiola. Per part de la Fundació també hi han assistit dos dels seus patrons, la Laura Guerra i l’Albert Estiarte.

Gràcies a aquest nou conveni, durant la següent temporada una seixantena de nens i adolescents de famílies desfavorides de Manresa i els pobles més propers podrán aprendre a nedar i a desenvolupar-se dins de l’aigua amb entrenadors de titulació superior. De fet, Pere Guardiola ha explicat que dos dels nanos que es van beneficiar d’aquest projecte durant el curs actual s’han incorporat a les categories inferiors del CN Manresa.

Altres notícies
15/07/2024 Rialp (Lleida)

La millor edició del Pep Summer Camp

12/06/2024 Torroella de Montgrí (Girona)