La Cursa Montilivi supera els 1.000 participants

Aquest diumenge 28 d’abril s’ha celebrat la segona edició de la Cursa Montilivi, amb un èxit total de participación, ja que s’ha superat la xifra dels 1.000 inscrits, per un total de 1.014, entre les dues modalitats de 5 i 10 kms.

Gràcies a aquesta massiva participació s’han recaptat un total de 9.000 euros, que com l’any passat s’han destinat al Casal d’Infants de Salt. Pere Guardiola, president de la Fundació Guardiola Sala i participant també a la cursa de 10 kms, i Josep Maria González, Director Territorial de CaixaBank a Catalunya, han fet entrega del taló a la directora del Casal, Mònica Gibanel. També han participat en l’entrega de premis el president del Girona FC, Delfí Geli, i Àdam Bertran, Regidor d’Esports i Joventut de l’Ajuntament de Girona.

Els guanyadors, que al marge del corresponent trofeu han rebut també una samarreta del Girona FC i un lot de Torrons Vicens, han estat els següents: Nick Cusseners i Alba Batlle, a la cursa de 10 kms., i Raúl Caparrós i Anna Pallarés, als 5 kms.

Tot i la pluja en alguns moments de la Cursa, l’ambient ha estat fantàstic en bona part pel circuit, que ha agradat molt als corredors, però sobretot per l’extraordinari moment que viu el club de Montilivi, que està molt a prop de classificar-se per la propera edició de la Champions League.

14/03/2024 Manresa (Barcelona)

El projecte ‘Cap nen sense nedar’ continúa i creix

15/07/2024 Rialp (Lleida)

La millor edició del Pep Summer Camp