‘El límit te’l poses tu’: el lema d’Àlex Roca es converteix en un llibre autobiogràfic

L’atleta ha presentat l’obra amb la presència de Joan Laporta, que ha glossat la seva figura, i Carles Puyol

“És un dels dies més feliços de la meva vida, un somni fet realitat”. Amb aquestes paraules, l’Àlex Roca ha obert el seu discurs en la presentació del seu llibre, ‘El límit te’l poses tu’, en què relata les seves experiències i else seus pensaments des que va patir una paràlisi cerebral amb només sis mesos fins a convertir-se en un esportista exemplar.

En l’acte ha participat l’ex president del FC Barcelona, el Joan Laporta, bon amic de l’Àlex, que ha glossat la seva figura. I Pep Guardiola li ha enviat un vídeo-missatge emotiu, des de Manchester i amb el llibre a la mà.

L’Àlex ha estat acompanyat de la seva parella, Mari Carme, familiars, amics, companys de viatge en les dures proves que ha competit i ex futbolistes del FC Barcelona com Carles Puyol i Roger Garcia, així com Oriol Domènech en representació de la Fundació Guardiola Sala.

Altres notícies

Un final de pel·lícula al cinquè Legends Trophy